wtorek, 15 stycznia 2013

W życiu nic nie dzieje się bez przyczyny. Bóg wie, co robi! : ) Zapewne przyjdą jeszcze chwile załamania, to mimo to, wiem że będzie lepiej tak, jak jest teraz.
.

Wiele w moim życiu zmieniło się w ostatnim czasie-zwiększyłam dystans do samej siebie, stałam się mniej nieśmiała, wiele zmieniłam w swoim światopoglądzie-potrafię zrozumieć działanie innych ludzi i w końcu zaczęłam się uśmiechać-całkowicie szczerze, a nie po to, by zamaskować to, co działo się ze mną w środku. I dziękuję jednej, szczególnej osobie, bo to dzięki niej tak wiele się we mnie zmieniło-na lepsze. Tylko i wyłącznie na lepsze. Pracuję jeszcze nad większą cierpliwością i nie poddawaniem się oraz umiejętnością podnoszenia się po porażkach, ale to też osiągnę! :) Gdyby zostały tu moje wpisy sprzed kilku miesięcy(przepełnione, wstyd się przyznać, nienawiścią i złością), zapewne wiele osób pomyślałoby, że
pisały to dwie różne osoby, ale to byłam ja i jestem ja. Czasu nie cofnę i nawet tego nie chcę, przeszłość nauczyła mnie wielu rzeczy, dlatego jestem teraz taka, jaka jestem i choć ucierpiało przez to wielu ludzi, to teraz wiem, że to wiele mnie nauczyło... Teraz będzie tylko lepiej! :)

Ciągle chodzi za mną ta piosenka:

'Mimo wszystko' - HEY! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz